dolgozzon otthonról
A hatékony digitális távmunka ismérvei
A jelen eseményei rávilágítottak arra, hogy mekkora igény lehet arra, hogy az alkalmazottak távolról dolgozhassanak. Kis- és nagyvállalatok, ahol csak tehetik, a hagyományos munkarendjüket – a sok helyen első éles bevetés közben sikeresen vizsgázott – home office-ra, vagy legalábbis hibrid megoldásra cserélik.
A távmunka számos előnnyel kecsegtet: a dolgozók elkerülhetik a munkahelyre való ingázást, rugalmasabb napirendet állíthatnak fel, és nyugodt, biztonságos körülmények között végezhetik el feladataikat. A munkáltatóknak mindez szintén előnyére válik, hiszen nem csak erőforrásokat takaríthatnak meg, hanem a dolgozók hatékonyságát és a cég iránti elköteleződésüket is könnyedén növelhetik.
Alapvető lépés a sikeres home office-ra való átállás felé a pontosan kiosztott felelősségi körök és házirendek aktualizálása illetve a kommunikációs alapelvek tisztázása.
Fontos azonban tudni, hogy sok vállalkozás azért bukhat el az új munkarend integrálásában, mert a vezetőség már az elején nem a megfelelő munkavégzést támogató megoldást választotta meg csapata számára.
a megfelelő eszközök fontossága
Hogyan váltsunk a megfelelő eszközökre?
Alapvetőnek tűnhet, sok vállalat azonban figyelmen kívül hagyja, hogy felmérje nem csak a vezetőség, de a munkavállalók igényeit is. Ahány cég, annyi féle követelmény merülhet fel különböző munkaterületeken és kérdésekben, épp ezért kulcsfontosságú ezzel kezdeni. A legtöbb irodai dolgozó rendelkezik számítógéppel vagy a munkáltató biztosít számára notebookot, ami az alapját képezi az otthoni munkavégzésnek, ugyanakkor a professzionális levelezés, az állandó csevegés, az online adattárolás és videokonferencia eszközök valós idejű együttműködése korszerű IT biztonsági eszközöket kíván meg.
Vegyük tehát sorba, hogy hány munkatárs számára szeretnénk biztosítani a home office-t, és mérjük fel a szükségleteiket, a maximális produktivitást és a céges adatok biztonságát szem előtt tartva.
Ebben lehet hatalmas segítség a Digitális távmunka csomagkalkulátorunk, mely végigkalauzolja az érdeklődőket a lehető legoptimálisabb eszközök kiválasztása során.
A biztonságos home office jegyében
Aggódik az üzleti adatok biztonsága miatt?
Fontos szem előtt tartani, hogy a cég nem minden alkalmazottjának van arra szüksége, hogy a vállalat minden rendszeréhez hozzáférjen. Sőt, biztonsági szempontból nem is javallt minden vállalati erőforráshoz azonos szintű hozzáférést biztosítani, még távmunka esetén sem.
A Fortinet személyre szabható távmunka megoldásai és bővíthető, automatizált biztonsági és menedzselési eszközei minden vállalat számára lehetővé teszik az üzleti folytonosságot, maximális kiberbiztonság mellett.
Felhőalapú ügyviteli rendszerek
Mozgassa ügyvitelét a felhőbe!
A távmunka még jobban kihegyezte a figyelmet az elavult, csak lokálisan futtatható ügyviteli rendszerek hátrányaira. Egy modern vállalatirányítási rendszernek ma már bárhonnan, biztonságosan elérhetőnek kell lennie.
A Microsoft Dynamics 365 Business Central havidíjas szolgáltatásként, ráadásul már magyarul is elérhető változata lehetővé teszi, hogy a KKV-k gyorsan, alacsony költségek mellett és a későbbi skálázhatóság biztos tudatában válthassanak át a korábban csak a nagyvállalatok privilégiumaként számontartott, innovatív üzleti rendszerre.
A digitális távmunka aduásza
Virtuális Asztal? Mutatjuk!
Egy teljesen új felhős rendszer kiépítése, az átköltözés a felhőbe, nem beszélve az alkalmazottak betanításáról, meglehetősen erőforrás igényes feladat. Erre a kihívásra ad kitűnő választ a Microsoft Azure folyamatosan bővülő szolgáltatástárának egyik legnagyobb aduásza, a Windows Virtuális Asztal.
Az elmúlt időszakban több ezer vállalat fordult a Microsoft felhőplatformjára épülő megoldás felé. Nem véletlen, hiszen segítségével jól bevált és megszokott alkalmazástárunkat – legyen szó bármely, amúgy jellemzően csak lokálisan futtatható számlázó, könyvelő, szövegszerkesztő, adatbázis-kezelő vagy éppen grafikai szoftverről – könnyedén, percek alatt átköltöztethetjük a felhőbe.