Referenciák

Kérjük tekintse át informatikai fejlesztési referenciáinkat!

Iparág
Válasszon...
Termékek és szolgáltatások
Válasszon...
Lokáció
Válasszon...
Támogató partner
Válasszon...

A kihívás
Megbízónk a teljes cégre kiterjedő M365 migrációs projekt után külső tanácsadó véleményére támaszkodva úgy látta, hogy a teljeskörű M365 fiók (Exchange, OneDrive, SharePoint, Teams) esetében szüksége van további mentésre a Microsoft által biztosítotton túlmenően is. Ennek az off-site M365 biztonsági mentésnek a megvalósítása volt a cégünk feladata.

Felhasznált megoldás
Veeam Cloud Connect megoldásra építve 100 TB-os rugalmasan skálázható, választhatóan dedikált sávszélességű off-site biztonsági mentést alakítottunk ki privát felhőben, havidíjas szolgáltatásként.

Végeredmény
A projekt lezárultával a cég közel 500 munkatársának teljes M365 fiókjáról készített biztonsági mentések privát felhőben történő tárolásával költséghatékony módon biztosított az üzletmenet folytonossága.

A kihívás
Olyan platformot kellett találnunk, ami már ismerős volt a „Jamie Oliver” termékeket forgalmazó cég alkalmazottainak. Pár napon belül kellett kiváltanunk a közel tíz éves Linux szervert és az állandóan szakadozó VPN kapcsolatot. A bevezetendő új technológiák gyors betanulást jelentsenek a kollégák számára is akár Mac gépeken is.

Felhasznált Microsoft megoldások

Cégünk feladata az volt, hogy a magyar és romániai lokációkon dolgozó kollégákat a lehető leggyorsabban és legbiztonságosabban összekössük. A kiépítéshez teljesen logikusnak tűnt a Microsoft 365 szolgáltatás, hiszen évek óta ebben a környezetben dolgoznak, a fájlokat, találkozókat, brosúrákat biztonságosan meg lehetett osztani.

Végeredmény
Villámgyors kiépítés és kényelmes működés. Alacsonyabb IT költségek. A különböző telephelyek a Microsoft Teams segítségével állandóan szinkronban vannak, mintha egy helyen dolgoznának.

A kihívás
A feladatunk az volt, hogy partnerünk bolthálózatának infrastruktúráját digitalizáljuk, lehetővé téve számukra a távmunkát. Az üzletekben korlátozott személyzet állt rendelkezésre, a vevőkkel szinte lehetetlenné vált a direkt kommunikáció, és az információ áramlása is nagyon lelassult.

Felhasznált Microsoft megoldások
Költséghatékony digitális jelenlétet biztosítottunk az üzletekben a Microsoft Teams segítségével. A telepített iPad-ekkel a vásárlók felvehetik a kapcsolatot az otthon biztonságában lévő, már jól kitanított és gyakorlott értékesítő csapattal, és élőben kérdezhetnek a termékekről.

Végeredmény
A Microsoft Teams ezen alkalmazásával sikerült jelentősen csökkenteni a költségeket, egyszerűen adaptálható megoldást hoztunk létre újabb boltok esetében is. A legjobb szakemberek állnak a frontvonalon, ezért nőt a vásárlók elégedettsége, a partnerünk pedig közvetlen, valós piaci információkat tud gyűjteni a vevőitől.

A kihívás
Tekintettel tevékenységének kritikus jellegére, az állami szférában dolgozó Holdingnak olyan technológiai megoldásra volt szüksége, amely lehetővé teszi az ország 12 pontján dolgozó 500 munkavállalója számára, hogy bárhonnan végezhessék munkájukat.

Felhasznált Microsoft megoldások
A Holding a Microsoft 365-öt és a Microsoft Azure-t választotta, amely robusztus képességeket kínál, miközben megfelel a szükséges szabályozásoknak. Emellett a Microsoft Teams, a Windows Virtual Desktop és a Surface eszközökbe is befektettek, hogy az alkalmazottak rendkívül biztonságos, folyamatos, zökkenőmentes hozzáférést biztosítsanak az információkhoz és az SAP rendszerhez.

Végeredmény
Villámgyors kiépítés, központosított adatelérés. Alacsonyabb költségek és hatékonyabb üzemeltetés (2 fő rendszergazda). A kevesebb számú e-mailek használata miatt csökkent a biztonsági fenyegetés is. Az adatok nem a lokális gépeken tárolódnak.

A kihívás
Cégünk feladata az volt, hogy a korábbi, elavult IT technológiákat, így egy nagyon régi Linux szervert, a gyakran szakadozó VPN és fájlelérést, a sokszor elvesző POP3 levelezés hibáit megszűntessük, továbbá a csoportmunkát fájdalommentesen bevezessük és megvalósítsuk. Mindezt tisztán a Microsoft 365 technológiáival, megoldásaival és az „ Adopt And Change ” módszer segítségével valósítottuk meg, 100 felhasználóra szabva.

Felhasznált Microsoft megoldások

A különböző helyeken dolgozó belsős munkavállalókat és külsős tanácsadókat oktatásokkal készítettük fel, majd a Microsoft 365 alkalmazásaival és a Microsoft Teams segítségével „kötöttük össze”, mintha egy helyen dolgoznának, kikerülve a VPN és fájlelérés viszontagságait, mégis az adatokat biztonságban tartva.

Végeredmény
Gyors kiépítés és bevezetési idő. A kollégák minden feladatukat el tudják látni a bevezetett „univerzumban”. Azt is elmondták, hogy a járványhelyzetet üzletileg igencsak megsínylették volna a régi eszközök használatával.

A kihívás
Cégünk rendkívül szoros határidővel kapott felkérést egy informatikai oktatási környezet kialakítására. A junior rendszergazda képzéshez 1 héten belül kellett olyan környezetet biztosítanunk, ahol a 100 Windows és Linux szerver napi újrakonfigurálására és az alaphelyzet visszaállítására bármikor lehetősége van az oktatóknak a szokásos adminisztratív lehetőségek mellett.

Felhasznált megoldás
VMware virtualizációs környezetet használtunk az oktatási infrastruktúra kialakításához.

Végeredmény
A projekt végére mind az oktatóktól, mind a hallgatóktól azt a visszajelzést kaptuk, hogy sokkal stabilabb és egyben rugalmasabb környezetben és infrastruktúrán végezték a képzés zárórészét, mint korábban, amikor mindenki a saját gépén futtatta szervereket.

A kihívás
Cégünk feladata az volt, hogy a közel 500 felhasználóval országosan több telephelyen működő vállalkozás Microsoft Windows 7/10-re és M365-re épülő informatikai környezetében a sok mobileszközön és ezen túlmenően sok távmunkában kapcsolódó munkatárs számára biztosítja a teljeskörű üzemeltetést és rendszertámogatást az elvárt magas rendelkezésre állás mellett.

Felhasznált megoldás
A projekt során ITIL alapú folyamatok mentén alakítottuk ki az IT eszközök (laptop, desktop, monitor, nyomtató, telefon, stb.) teljeskörű üzemeltetési rendszerét, amelynek alapját egy modern ticketing rendszer képzi.

Végeredmény
A projekt végére egy stabilan működő, irodai és távmunkát egyaránt támogató informatikai környezetet kapott az ügyfél. A kialakított rendszerben az esetlegesen felmerülő problémákat gyorsan, szakszerűen és átláthatóan, nyomon követhetően hárítjuk el. Az új alkalmazások és funkciók bevezetése gyorsabb és hatékonyabb, egységes és jól érthető kommunikáció mellett történik. A cég számára a mindennapi munkavégzés informatikai környezetének üzemeltetési költségei átláthatóak, tervezhetőek és alacsonyabbak, mint korábban belső üzemeltetésben voltak.

A kihívás
A modern szemléletű könyvelőiroda különösen pörgős munkát végez nagynevű megbízókkal, így lehetővé kellett tenni, hogy bárhol, bármikor
képesek legyenek dolgozni és biztonságosan tárolni adataikat.

Felhasznált Microsoft megoldások
Cégünk feladata az volt, hogy a COVID vírus miatt Home Officera kényszerült kolléganők zökkenőmentesen, ugyanúgy el tudják látni feladatukat vidékről is. A kiépítéshez egyértelműnek tűnt a Microsoft Azure szolgáltatás kialakítása, hiszen korábban gyakran volt áramszünet vagy a fizikai szerverrel gond, ami miatt napokon át nem tudtak dolgozni. Ez adóbevallások idején különösen veszélyeztette a munkát és hírnevet. A kolléganők fájljaik kezelését és megbeszéléseiket most már a Microsoft 365 segítségével oldják meg.

Végeredmény
Gyors kiépítés és adaptáció. Alacsonyabb költségek és állandó elérhetőség. A kolléganők a Microsoft Teams segítségével interaktívan együtt tudnak működni, mintha egy helyen dolgoznának. Sőt azon gondolkodnak, hogy az irodát lemondják.

A kihívás
A jónevű ügyvédi iroda tagjai azért kerestek fel bennünket, mert a régi Linux szerver és levelezés, valamint elavult VPN akadályozta a mindennapi munkát, továbbá veszélyeztette az adatbiztonságot. A sebesség miatt a fájlokat számtalanszor kellett a notebookokon tárolni, ami természetesen a titkosítás ellenére is veszélyes volt.

Felhasznált Microsoft megoldások
Cégünk feladata az volt, hogy a lehető leggyorsabb és legbiztonságosabb megoldást építsük ki. Ehhez egyértelmű választásnak tűnt a Microsoft 365, hiszen a felhasználók javarészt már ismerték a Microsoft környezetet.

Végeredmény
Az ügyvédi iroda azóta szinte nem is igényel rendszergazdai jelenlétet. 2 napnyi oktatás és átállás után átlátták a teljes rendszert. Az adatok bárhol, bármikor biztonságban vannak és elérhetőek, még akkor is, ha a notebookok esetleg elvesznének is.

A kihívás
Nemzetközi élelmiszeripari vállalatként többek között levesek, szószok, erőlevesek, fűszerek, olasz előételek (antipasti), desszertek és készételek gyártására és értékesítésére specializálódott a cég. Kereskedői országszerte állandó mozgásban vannak és folyamatosan kapcsolatban kell állniuk a budapesti irodával, egymással, a raktárokkal.

Felhasznált Microsoft megoldások
A cég a Microsoft 365-öt és a Microsoft Azure-t választotta, amely profi képességeket kínál, miközben megfelel a szükséges adatvédelmi szabályozásoknak. Emellett a Microsoft Teams, és Azure Virtual szervereket is bevetettük, hogy az alkalmazottak rendkívül biztonságos, folyamatos és zökkenőmentes hozzáférést kapjanak az információkhoz és az ERP rendszerhez.

Végeredmény
Gyors kiépítés, központosított adatelérés, bárhonnan, bármikor. Az adatok folyamatosan biztonságban vannak. Alacsonyabb és kiszámíthatóbb költségeket kaptak és hatékonyabb üzemeltetést. A kevesebb számú e-mailek használata miatt csökkent a biztonsági fenyegetés is.

A kihívás
A feladatunk az volt, nem mellesleg a COVID miatt is, hogy partnercégünk infrastruktúját a lehető legnagyobb mértékben modernizáljuk, digitalizáljuk és lehetővé tegyük számára a távmunkát. A kiépítéshez ez alkalommal is logikusnak tűnt a Microsoft Azure WVD szolgáltatás kialakítása valamint a Microsoft 365 teljes körű használata, hogy bármilyen külső esemény ellenére is a kollégák zökkenőmentesen tudjanak dolgozni.

Felhasznált Microsoft megoldások
A különböző lokációkat a lehető leggyorsabban és legbiztonságosabban kellett összekötnünk. Ehhez a Microsoft Azure szolgáltatást vetettük be, hiszen a vidéken és külföldön dolgozó kollégák nem vehették figyelembe, hogy mondjuk a budapesti szerverszobában épp nem volt internetelérés vagy áram.

Végeredmény
Gyors kiépítés és bevezetés. A cégnek nem kellett beruháznia egy teljesen új és költséges klaszterrendszerbe. Innentől havi költség alapon tudják működtetni rendszerüket. A kollégák a Microsoft Teams segítségével állandóan szinkronban dolgozhatnak, és bárhonnan elérhetik az SAP rendszert is.

A kihívás
A modern szemléletű könyvelő iroda különösen pörgős munkát végez, nagynevű megbízókkal, így lehetővé kellett tenni, hogy bárhol, bármikor képesek legyenek dolgozni és biztonságosan tárolni adataikat.

Felhasznált Microsoft megoldások
Cégünk feladata az volt, hogy a Home Office-ba kényszerült kolléganők zökkenőmentesen, ugyanúgy el tudják látni feladatukat vidékről is, valamint együtt tudjanak dolgozni külsős megbízottakkal is. A kiépítéshez egyértelműnek tűnt a Microsoft Azure szolgáltatás kialakítása, hiszen korábban többször volt áramszünet vagy a fizikai szerverrel gond, ami miatt napokon át nem tudtak dolgozni. Ez adóbevallások idején különösen veszélyeztette a munkát és hírnevet. A kollégák fájljaikat és megbeszéléseiket a Microsoft 365 segítségével oldják meg.

Végeredmény
Gyors kiépítés és betanulás. Alacsonyabb költségek ésállandó elérhetőség. A kollégák a Microsoft Teams segítségével szinkronban vannak, mintha egy helyen dolgoznának. Ez a cég már nem is tart fenn irodát a munkavégzés miatt, hiszen bárhol bármikor tudnak dolgozni távolról.

A kihívás
Olyan platformot kellett találnunk, ami gyorsan kiépíthető, költséghatékony és állandóan rendelkezésre áll. A bevezetendő új technológiák pedig gyors betanulást jelentenek az IT személyzet számára is.

Felhasznált Microsoft megoldások
Cégünk feladata az volt, hogy a különböző lokációkat a lehető leggyorsabban és legbiztonságosabban összekösse. A kiépítéshez teljesen logikusnak tűnt a Microsoft Azure szolgáltatás kialakítása, hiszen a többi ország nem vehette figyelembe, hogy mondjuk a budapesti szerverszobában épp nincs internetelérés vagy áram. Így viszont a varsói 407-es szobát is össze tudtuk akár kötni a budapesti 803-assal.

Végeredmény
Villámgyors kiépítés és stabil működés. Alacsonyabb költségek és hatékonyabb üzemeltetés (3 fő, belsős rendszergazdával). A különböző telephelyek a Microsoft Teams segítségével állandóan szinkronban vannak, mintha az alkalmazottak egy helyen dolgoznának.

A kihívás
Cégünk azt a feladatot kapta, hogy az ügyfél által használt publikus felhőszolgáltatás kiváltására kínáljon olyan megoldást, amely megfelel az ügyfél által meghatározott adatbiztonsági szempontoknak és közben teljes használati költség számítás szerint is kedvezőbb, mint a korábbi megoldás.

Felhasznált megoldás
VMware virtualizációs környezetet alakítottunk ki az ügyfél számára 12 db VM, 38 vCPU, 104 GB RAM és 3,3 TB tárhely műszaki paraméterekkel. Az éles és a tartalék site-ok között 100 Mbps garantált sávszélességű VPN kapcsolatot biztosítunk. A DRaaS alapját az ügyfél által preferált Zerto replikációs megoldás adja.

Végeredmény
A projekt eredményeként az ügyfél számára egy általa meghatározott adatbiztonsági szint és tervezhető, alacsonyabb költségek mellett nyújtunk olyan katasztrófatűrő megoldást privát felhő alapon, amely az éles környezet meghibásodása esetén is automatikus átkapcsolással biztosítja a folyamatos üzletmenetet. A katasztrófatűrő megoldás alapdíján felül az ügyfél aktiválás esetén időarányos használati díjat fizet.

A kihívás
A Győri Római Katolikus Egyházmegye iskoláiban egy modernebb tanítási környezet megteremtését tűzték ki célul: olyan hosszútávon működő, modern és interaktív megoldást kerestek az osztálytermekbe, amely elősegítheti a hallgatók és a tanárok közötti szorosabb együttműködést.
Felhasznált Newline megoldás
Az iskola és az egyházmegye átnézve a piaci alternatívákat, azért döntött végül a Newline mellett, mert a magas minőség és teljesítmény mellett ez volt a legmegfelelőbb választás a költségvetés szempontjából is. A diákok motiválásának érdekében 26 db Newline TRUTOUCH TT-7519RS interaktív táblát telepítettek. Többek között azért esett a választás erre a modellre, mert a TRUTOUCH RS sorozat képes akár 20 érintési pont egyidejű kezelésére, lehetővé téve a diákok és a tanárok számára, hogy egyidejűleg dolgozzanak.
Végeredmény
A tanárok sikeresen integrálták a Newline interaktív tábláit a tanmenetükbe, melynek eredményeképp a diákokat könnyebben bevonhatják a tanórák történéseibe.

A kihívás
Cégünk feladata az volt, hogy az országosan 200+ helyszínen működő, a hét minden napján valósan 24 órában működő cégcsoport korábbi, saját szervereken alapuló komplex, ugyanakkor már technológiailag elavult infrastruktúráját megújítsuk és egy havidíjas IaaS szolgáltatásként nyújtott privát felhőbe költöztessük.

Felhasznált megoldás
A projekt során cégünk kialakított egy VMware virtualizációs környezetet több mint 200 virtuális szerverrel, amelyben 800 vCPU számítási kapacitás, 2800 GB memória és 280 TB tárterület áll az ügyfél rendelkezésére. A megoldás részeként nem csak az offsite biztonsági mentések megoldottak, hanem a valós katasztrófatűrő rendszer is georedundáns módon.

A szolgáltatás részeként hypervisor szintig terjedő üzemeltetést és monitorozást (7*24, 30 perces reakcióidővel), teljeskörű mentés-visszaállítást, DR site-ot (másodlagos adatközpont, aktív-passzív működés, 4 órás helyreállítási idővel), redundáns szélessávú internetet (1 Gbps), fejlett (3.szintű) tűzfalszolgáltatást (IPS/malware védelem, URL szűrés), valamint site-to-site (~50 db) és point-to-site VPN-t (~250 db egyidejű) biztosítunk az ügyfélnek.

Végeredmény
A projekt végére egy magas rendelkezésre állású és dinamikusan skálázható infrastruktúrát kapott az ügyfél anélkül, hogy a kezdeti beruházás költségeit magának kellett volna állnia. Ezáltal a rugalmas IT infrastruktúrát kiszámítható havi költségekkel veheti igénybe.

A kihívás
Cégünk feladata az volt, hogy az országosan 200+ helyszínen működő, a hét minden napján valósan 24 órában működő cégcsoport korábbi, saját szervereken futó és VPN-en keresztül elérhető levelezési és egyéb együttműködési megoldásait olyan korszerű felhős megoldásokra cseréljük a közel 500 munkatárs számára, amelyekkel nem csak a céges levelezés és csoportmunka válik hatékonyabbá és stabilabbá, de a távoli munkavégzés sem jelent akadályt senkinek.

Felhasznált megoldás
Mindezt a Microsoft 365 technológia kizárólagos alkalmazásával valósítottuk meg a teljes cégcsoportot felölelő bevezetési és migrációs projekt keretében. Az országosan 200-nál is több helyen dolgozó közel 500 munkatársat a Microsoft 365 alkalmazásokkal és Microsoft Teams-szel kötöttük össze, egyszerre biztosítva a cégcsoporton belüli teljeskörű hozzáférést az adatokhoz és a biztonságos adattárolást is.

Végeredmény
Gyors és hatékony projektvégrehajtás, aminek eredményeképpen a munkatársak zökkenőmentesen állhattak át az új rendszerek használatára. A visszajelzések alapján a járványhelyzet miatt bevezetett korlátozásokat is könnyebben tudták kezelni a cégen belül az egyik napról a másikra problémamentesen bevezetett távmunkának köszönhetően, amelynek technológiai alapjait az M365 projekt fektette le.

A kihívás
Az 1867 óta működő vállalat közel 6 millió m2 zöldterületért és közel 100 000 fáért felel. Több száz embert foglalkoztat, akiknek a modern kori kihívásokra szintén megoldást kell találniuk és az egyre gyorsuló adminisztrációs terhek miatt is ideje volt modernizálódniuk. Társaságuk ezért olyan megoldást keresett, amit még a pandémia idején is be tudtak vezetni, a kollégáknak pedig ismerős felületet ad. Ráadásul nem szükséges hozzá VPN.

Felhasznált Microsoft megoldások
Több mint száz felhasználót kellett ellátnunk licenccel és oktatással, valamint folyamatosan kialakítani a felhőben rejlő technológia megoldásokat.

Végeredmény
Az oktatással és bevezetéssel bizonyítást nyert, hogy még egy nagyvállalatot is hatékonyan és gyorsan lehet modernizálni. A Microsoft Teams pedig abszolút gerincet jelent a kollégák számára a mindennapok kommunikációja során.

A kihívás
Az egyedi informatikai fejlesztésekkel foglalkozó cég három irodával rendelkezik az országban. A távoli telephelyek miatt a csapatmunka nehézkessé vált számukra. Ezen kívül az egyre gyakoribb nemzetközi megkeresések miatt a legtöbb ügyféllel már online tartják a kapcsolatot a fejlesztés teljes folyamatában.
Felhasznált Newline megoldás
A piaci alternatívák gondos átvizsgálása után esett a választás a Newline interaktív kijelzőire. A 65”-os kijelző a modern műszaki specifikációjának köszönhetően rendkívül pontos, érintésalapú bevitelre képes. A megfelelő felhasználás elősegítésére a megjelenítő rendelkezik beépített feldolgozó egységgel és egy személyre szabott operációs rendszerrel, ami több extra funkciót is tartalmaz, mint például a jegyzetelő és rajzoló funkció.
Végeredmény
A Newline használatával a telephelyek közötti aktuális meetingek átláthatóbbakká váltak, és az ügyfelekkel is produktívabb tárgyalásokat tudnak immár véghezvinni.

NE MARADJon LE SEMMIRŐL SEM!

Iratkozzon fel hírlevelünkre!





Várjon! NE MARADJON LE SEMMIRŐL SEM!

Iratkozzon fel hírlevelünkre!