Referenciák

Kérjük tekintse át informatikai fejlesztési referenciáinkat!

Iparág
Válasszon...
Termékek és szolgáltatások
Válasszon...
Lokáció
Válasszon...
Támogató partner
Válasszon...

A kihívás
A jónevű ügyvédi iroda tagjai azért kerestek fel bennünket, mert a régi Linux szerver és levelezés, valamint elavult VPN akadályozta a mindennapi munkát, továbbá veszélyeztette az adatbiztonságot. A sebesség miatt a fájlokat számtalanszor kellett a notebookokon tárolni, ami természetesen a titkosítás ellenére is veszélyes volt.

Felhasznált Microsoft megoldások
Cégünk feladata az volt, hogy a lehető leggyorsabb és legbiztonságosabb megoldást építsük ki. Ehhez egyértelmű választásnak tűnt a Microsoft 365, hiszen a felhasználók javarészt már ismerték a Microsoft környezetet.

Végeredmény
Az ügyvédi iroda azóta szinte nem is igényel rendszergazdai jelenlétet. 2 napnyi oktatás és átállás után átlátták a teljes rendszert. Az adatok bárhol, bármikor biztonságban vannak és elérhetőek, még akkor is, ha a notebookok esetleg elvesznének is.

A kihívás
A megbízó egy ügyviteli megoldásokat fejlesztő informatikai cégcsoport. Az egyes cégek önálló menedzsmenttel és ügyvitellel rendelkeznek, de sok esetben közösen nyújtanak szolgáltatásokat, valamint osztott módon használnak erőforrásokat is. A cégek közötti belső elszámolás elkészítése havonta több napot vett igénybe a menedzsment részéről és az így kapott eredmény nehezen volt átlátható/értelmezhető/ellenőrizhető. Ugyancsak nehezen volt átlátható a teljes cégcsoport vonatkozó eredményesség illetve a működés szempontjából fontos trendek alakulása is.

Felhasznált megoldás
A POWER BI platformon megvalósított projekt során kihasználtuk a vállalatirányítási szoftver egyedileg felépíthető belső klasszifikációs megoldásait, így BI megoldásunk szerves egységet alkot a már kiépített kontrolling rendszerrel. Az adatokat közvetlenül az ügyviteli rendszerek SQL szerveréből töltjük be napi frissítéssel. Az egyes ügyviteli rendszerekből a tranzakcionális adatokat összefűztük, a törzs adatokat pedig összefésültük, kialakítva ezzel egy egységes adatmodellt. A számlázási gyakorlatnak megfelelőn az egyes számlatételsorokat egészítettük ki az elszámolási információkkal. Az elszámolási tételek változatos sokszor bonyolult szabályokkal és összetett számolásokkal képződtek. A megjelenítésben külön oldalt szenteltünk az időszaki elszámolások áttekintésére, de készültek nyers- valamint az elszámolásokkal módosított kimutatások is. Természetesen az áttekintő adatok mellett mindenhol lehetőség van elemezni a részleteket is.

Végeredmény
A havi elszámolások automatikusan – átlátható és egyszerűen értelmezhető formában készülnek el. Ezzel a menedzsment tagok nem csak az elkészítésre, de az ellenőrzésre és elfogadásra fordított idő nagy részét megspórolják, ráadásul úgy, hogy az eredmény pontossága javult. Bármilyen tevékenység vagy tendencia torzításmentesen vizsgálhatóvá vált akkor is, ha nem csak egy cég vett részt benne. Ahogy BI projekteknél általában, úgy itt is – rengeteg kisebb-nagyobb hozadékot „melléktermékként” sikerült produkálni és rengeteg további fejlesztési ötlet is felmerült a megvalósítás során.

A kihívás
Megbízónk a teljes cégre kiterjedő M365 migrációs projekt után külső tanácsadó véleményére támaszkodva úgy látta, hogy a teljeskörű M365 fiók (Exchange, OneDrive, SharePoint, Teams) esetében szüksége van további mentésre a Microsoft által biztosítotton túlmenően is. Ennek az off-site M365 biztonsági mentésnek a megvalósítása volt a cégünk feladata.

Felhasznált megoldás
Veeam Cloud Connect megoldásra építve 100 TB-os rugalmasan skálázható, választhatóan dedikált sávszélességű off-site biztonsági mentést alakítottunk ki privát felhőben, havidíjas szolgáltatásként.

Végeredmény
A projekt lezárultával a cég közel 500 munkatársának teljes M365 fiókjáról készített biztonsági mentések privát felhőben történő tárolásával költséghatékony módon biztosított az üzletmenet folytonossága.

A kihívás
Cégünk feladata az volt, hogy az országosan 200+ helyszínen működő, a hét minden napján valósan 24 órában működő cégcsoport korábbi, saját szervereken futó és VPN-en keresztül elérhető levelezési és egyéb együttműködési megoldásait olyan korszerű felhős megoldásokra cseréljük a közel 500 munkatárs számára, amelyekkel nem csak a céges levelezés és csoportmunka válik hatékonyabbá és stabilabbá, de a távoli munkavégzés sem jelent akadályt senkinek.

Felhasznált megoldás
Mindezt a Microsoft 365 technológia kizárólagos alkalmazásával valósítottuk meg a teljes cégcsoportot felölelő bevezetési és migrációs projekt keretében. Az országosan 200-nál is több helyen dolgozó közel 500 munkatársat a Microsoft 365 alkalmazásokkal és Microsoft Teams-szel kötöttük össze, egyszerre biztosítva a cégcsoporton belüli teljeskörű hozzáférést az adatokhoz és a biztonságos adattárolást is.

Végeredmény
Gyors és hatékony projektvégrehajtás, aminek eredményeképpen a munkatársak zökkenőmentesen állhattak át az új rendszerek használatára. A visszajelzések alapján a járványhelyzet miatt bevezetett korlátozásokat is könnyebben tudták kezelni a cégen belül az egyik napról a másikra problémamentesen bevezetett távmunkának köszönhetően, amelynek technológiai alapjait az M365 projekt fektette le.

A kihívás
Cégünk feladata az volt, hogy az országosan 200+ helyszínen működő, a hét minden napján valósan 24 órában működő cégcsoport korábbi, saját szervereken alapuló komplex, ugyanakkor már technológiailag elavult infrastruktúráját megújítsuk és egy havidíjas IaaS szolgáltatásként nyújtott privát felhőbe költöztessük.

Felhasznált megoldás
A projekt során cégünk kialakított egy VMware virtualizációs környezetet több mint 200 virtuális szerverrel, amelyben 800 vCPU számítási kapacitás, 2800 GB memória és 280 TB tárterület áll az ügyfél rendelkezésére. A megoldás részeként nem csak az offsite biztonsági mentések megoldottak, hanem a valós katasztrófatűrő rendszer is georedundáns módon.

A szolgáltatás részeként hypervisor szintig terjedő üzemeltetést és monitorozást (7*24, 30 perces reakcióidővel), teljeskörű mentés-visszaállítást, DR site-ot (másodlagos adatközpont, aktív-passzív működés, 4 órás helyreállítási idővel), redundáns szélessávú internetet (1 Gbps), fejlett (3.szintű) tűzfalszolgáltatást (IPS/malware védelem, URL szűrés), valamint site-to-site (~50 db) és point-to-site VPN-t (~250 db egyidejű) biztosítunk az ügyfélnek.

Végeredmény
A projekt végére egy magas rendelkezésre állású és dinamikusan skálázható infrastruktúrát kapott az ügyfél anélkül, hogy a kezdeti beruházás költségeit magának kellett volna állnia. Ezáltal a rugalmas IT infrastruktúrát kiszámítható havi költségekkel veheti igénybe.

A kihívás
Cégünk azt a feladatot kapta, hogy az ügyfél által használt publikus felhőszolgáltatás kiváltására kínáljon olyan megoldást, amely megfelel az ügyfél által meghatározott adatbiztonsági szempontoknak és közben teljes használati költség számítás szerint is kedvezőbb, mint a korábbi megoldás.

Felhasznált megoldás
VMware virtualizációs környezetet alakítottunk ki az ügyfél számára 12 db VM, 38 vCPU, 104 GB RAM és 3,3 TB tárhely műszaki paraméterekkel. Az éles és a tartalék site-ok között 100 Mbps garantált sávszélességű VPN kapcsolatot biztosítunk. A DRaaS alapját az ügyfél által preferált Zerto replikációs megoldás adja.

Végeredmény
A projekt eredményeként az ügyfél számára egy általa meghatározott adatbiztonsági szint és tervezhető, alacsonyabb költségek mellett nyújtunk olyan katasztrófatűrő megoldást privát felhő alapon, amely az éles környezet meghibásodása esetén is automatikus átkapcsolással biztosítja a folyamatos üzletmenetet. A katasztrófatűrő megoldás alapdíján felül az ügyfél aktiválás esetén időarányos használati díjat fizet.

A kihívás
Megbízónk a belső szolgáltató részlege számára keresett megoldást a beszerzési folyamata támogatására. Korábban Excel alapon tartotta számon a beszerzéseit, nem volt jóváhagyási lépés a rendszerben, folyamat sem volt rákényszerítve a felhasználókra, az adatok rögzítése sem volt 100%-os. Így hiába voltak előre definiált beszerzési keretek, a management viszonylag hamar elvesztette a tényleges kontrollt a beszerzések felett.  Hiába voltak értékhatárok, amelyek felett elvileg a vezérigazgató vagy a board jóváhagyása kellett volna, az esetek 40-50%-ban ez az ellenőrző lépés kimaradt. A felhasználók és jóváhagyók az értesítések hiányára is sokat panaszkodtak.

Felhasznált megoldás
Power Platform alapokon (Power Apps és Power Automate) építettünk egy applikációt, amely a beszerzési igényeket több lépésben vitték végig a jóváhagyási folyamaton a draft státusztól a megvalósulásig. Minden lépésben e-mail értesítőt kap, akinek a következő lépésben dolga van az adott igénnyel, az igénylő pedig folyamatosan látja hol tart az ügye. Az értesítőben is, és az igénylést megnyitva a jóváhagyók azonnal látják az aktuális keret kihasználtságát, így valós, azonnali adatok alapján tudnak döntést hozni. A keretek gazdái időszakosan automatikus kapnak összesítő leveleket az általuk kezelt keretek állásáról. A felhasználói élményt számos kényelmi funkcióval tettük teljesebbé: ajánlatok csatolása közvetlenül e-mailekből; teljeskörű szöveges keresések; szerepkörökre szabott képernyők; igények másolása; értesítés teendőkről, nyitott ügyekről; tömeges igény rögzítés, exportok Excel fájlokba stb.

Fontos szempont volt még:

  • bárhonnan elérhető legyen a megoldás, amit a Power Platform alapból tud
  • az Azure AD kínálta biztonságot hozza
  • minél szervesebben használja a cég meglévő Office 365 környezetét és szolgáltatásait Exchange Online levélküldés az értesítésekhez

Végeredmény
Az applikáció segítségével a management visszakapta a tényleges kontrollt a beszerzések felett, nem csúszik át értékhatár feletti beszerzés jóváhagyás nélkül.

Ugyanakkor az igénylők élete is egyszerűsödött: pontos szabályok mentén dolgozhatnak; folyamatosan látják, hol tart az igényük, szükség esetén kit kell figyelmeztetni. Ha egy keret már nem rendelkezik elegendő forrással, akkor eleve nem engedi a rendszer rögzíteni az igényt, így nem kell felesleges körök futásával tölteni az időnket. A keretgazdák, cégvezető pedig megérzések helyett végre valós adatok alapján tudnak dönteni a jóváhagyásokról. Szükség esetén a keretek és limitek évközben változtathatók, ami azonnal érvényesül az alkalmazásban, így a keretgazdák és felhasználók is folyamatosan az aktuális szabályok szerint „játszanak”.

A kihívás
Olyan platformot kellett találnunk, ami gyorsan kiépíthető, költséghatékony és állandóan rendelkezésre áll. A bevezetendő új technológiák pedig gyors betanulást jelentenek az IT személyzet számára is.

Felhasznált Microsoft megoldások
Cégünk feladata az volt, hogy a különböző lokációkat a lehető leggyorsabban és legbiztonságosabban összekösse. A kiépítéshez teljesen logikusnak tűnt a Microsoft Azure szolgáltatás kialakítása, hiszen a többi ország nem vehette figyelembe, hogy mondjuk a budapesti szerverszobában épp nincs internetelérés vagy áram. Így viszont a varsói 407-es szobát is össze tudtuk akár kötni a budapesti 803-assal.

Végeredmény
Villámgyors kiépítés és stabil működés. Alacsonyabb költségek és hatékonyabb üzemeltetés (3 fő, belsős rendszergazdával). A különböző telephelyek a Microsoft Teams segítségével állandóan szinkronban vannak, mintha az alkalmazottak egy helyen dolgoznának.

A kihívás
Cégünk feladata az volt, hogy a közel 500 felhasználóval országosan több telephelyen működő vállalkozás Microsoft Windows 7/10-re és M365-re épülő informatikai környezetében a sok mobileszközön és ezen túlmenően sok távmunkában kapcsolódó munkatárs számára biztosítja a teljeskörű üzemeltetést és rendszertámogatást az elvárt magas rendelkezésre állás mellett.

Felhasznált megoldás
A projekt során ITIL alapú folyamatok mentén alakítottuk ki az IT eszközök (laptop, desktop, monitor, nyomtató, telefon, stb.) teljeskörű üzemeltetési rendszerét, amelynek alapját egy modern ticketing rendszer képzi.

Végeredmény
A projekt végére egy stabilan működő, irodai és távmunkát egyaránt támogató informatikai környezetet kapott az ügyfél. A kialakított rendszerben az esetlegesen felmerülő problémákat gyorsan, szakszerűen és átláthatóan, nyomon követhetően hárítjuk el. Az új alkalmazások és funkciók bevezetése gyorsabb és hatékonyabb, egységes és jól érthető kommunikáció mellett történik. A cég számára a mindennapi munkavégzés informatikai környezetének üzemeltetési költségei átláthatóak, tervezhetőek és alacsonyabbak, mint korábban belső üzemeltetésben voltak.

A kihívás
Megbízónk éptőiparral, épületgépészettel, épület automatizálással foglalkozik, több Mrd HUF árbevétellel. A terepen dolgozó kollégák száma több mint 80 fő, akik csapatokban dolgoznak kivitelezési projekteken, illetve a karbantartják a szerződéses partnereik eszközeit. A cég korábban a régi vállalatirányítási rendszerében kezelte a szabadság kereteket, és Excel táblázatokban próbálta nyilvántartani a kivett szabadságokat. Korábbi évek kellemetlen tapasztalatai miatt mindenkinek be kell terveznie a szabadságait előre, ráadásul ezek elvárt eloszlására és végső engedélyezésére bonyolult szabályrendszert fogalmaztak meg. A kollégák korábban Excel táblázatokban küldték be a terveket. A szabadságok igénylése e-mailben történt, ahogy a lemondásokat, változtatásokat is így kapta meg egy HR-s kolléga, aki ezeket egy master Excelben próbálta meg mindent heroikus közdelemmel naprakészen tartani. Minden erőfeszítés dacára időről – időre előfordult olyan eset, hogy egyszerre túl sokan mentek szabadságra egy csoportból, vagy épp egy projektvezető sem dolgozott adott napon, miközben közelgett a projekt határideje. A cég folyamat leírásai kettős jóváhagyást tartalmaztak az ilyen esetek elkerülése érdekében (is), de ezek e-mailben, illetve részben szóban történtek, így sajnos követhetetlenek voltak, nem lehetett velük célt érni.

Felhasznált megoldás
Az igények, folyamatok és szabályok felmérése, újragondolása után Power Platform alapokon (Power Apps és Power Automate) építettünk egy megoldást, amely két applikációból és a háttér logikák implementálásából áll össze.

A mobilapplikáció a szabadságok igénylését és jóváhagyását támogatja. Ezen a felületen a kollégák meg tudják nézni az elérhető és felhasznált szabadság statisztikáikat is. Az igénylésről e-mail értesítőt kap a közvetlen vezető, valamint az ő jóváhagyása esetén a második lépcsős jóváhagyó is. Az igénylő pedig eközben folyamatosan ellenőrizni tudja a szabadságigénye státuszát.

A felületen számos üzleti logika érvényesül:

  • „hosszú szabit” minimum 2 héttel korábban kell igényelni
  • túl kicsi különbséggel nem lehet két „hosszú” szabit kivenni
  • június 30-ig be kell tervezni és ki kell venni a szabadságkeret 40%-t
  • jelzi és figyelmeztet, ha nem teljesítettem az elvárt időarányos kvótát

Az asztali alkalmazásban van lehetőség:

  • a dolgozók teljeskörű adminisztrálására (szabadságkeretek, vezetők, csoport beosztások megadásával).
  • itt történik az ünnepnapok és kötelező szabadságok kiadása (kötelező leállás, karácsonyi időszak stb.),
  • a háttér paraméterek beállítása (mi számít hosszú szabinak, egy csoporton belül hányan lehetnek egyszerre szabin stb., a szabadságkeret mekkora része szabad felhasználású).

Az asztali alkalmazásban van lehetőség tömeges jóváhagyásra (ez különösen a tervezési fázisban hatékony), illetve az emberek, csapatok naptárainak teljes éves átnézeti képét megtekinteni. A HR munkatárs a bérszámfejtés részére innen generálja a havi jelenléti íveket is.

Fontos szempont volt még:

  • minden munkatárs a szerepkörének megfelelő adatokat, képernyőket és gombokat lásson csak
  • bárhonnan elérhető legyen a megoldás, amit a Power Platform alapból tud
  • az Azure AD kínálta biztonságot hozza
  • minél szervesebben használja a cég meglévő Office 365 környezetét és szolgáltatásait Exchange Online levélküldés az értesítésekhez

Végeredmény

A megoldással:

  • követhetőbb lett a dolgozók számára a szabadságigényeik státusza
  • a kollégák on the fly tudnak szabadságot igényelni mobiltelefonjukról
  • a home office-ban lévő vezetők is gond nélkül férnek hozzá a megfelelő adatokhoz, kapják az értesítőket, igényeket
  • a megoldás kötelezően kikényszeríti a szabadsággal kapcsolatos szabályok érvényesülését
  • a rendszer automata értesítőket küldd, ha valakinek teendője van, vagy nem végzett el valamit határidőre (terv beküldése, jóváhagyás)
  • a vezetők és a HR kollégák számos kényelmi funkciót kaptak (tömeges jóváhagyás, átnézeti képek, jelenléti ív generálás, ünnepnapok és leállások kezelése)

A legfontosabb eredmény, hogy a cég munkavégző képessége sosem csökkenhet egy megadott szint alá, mivel a megoldás kiküszöböli a ki nem vett szabadságok torlódását, a legfontosabb emberek együttes szabadságolását.

A kihívás
Az 1867 óta működő vállalat közel 6 millió m2 zöldterületért és közel 100 000 fáért felel. Több száz embert foglalkoztat, akiknek a modern kori kihívásokra szintén megoldást kell találniuk és az egyre gyorsuló adminisztrációs terhek miatt is ideje volt modernizálódniuk. Társaságuk ezért olyan megoldást keresett, amit még a pandémia idején is be tudtak vezetni, a kollégáknak pedig ismerős felületet ad. Ráadásul nem szükséges hozzá VPN.

Felhasznált Microsoft megoldások
Több mint száz felhasználót kellett ellátnunk licenccel és oktatással, valamint folyamatosan kialakítani a felhőben rejlő technológia megoldásokat.

Végeredmény
Az oktatással és bevezetéssel bizonyítást nyert, hogy még egy nagyvállalatot is hatékonyan és gyorsan lehet modernizálni. A Microsoft Teams pedig abszolút gerincet jelent a kollégák számára a mindennapok kommunikációja során.

A kihívás
A feladatunk az volt, hogy partnerünk bolthálózatának infrastruktúráját digitalizáljuk, lehetővé téve számukra a távmunkát. Az üzletekben korlátozott személyzet állt rendelkezésre, a vevőkkel szinte lehetetlenné vált a direkt kommunikáció, és az információ áramlása is nagyon lelassult.

Felhasznált Microsoft megoldások
Költséghatékony digitális jelenlétet biztosítottunk az üzletekben a Microsoft Teams segítségével. A telepített iPad-ekkel a vásárlók felvehetik a kapcsolatot az otthon biztonságában lévő, már jól kitanított és gyakorlott értékesítő csapattal, és élőben kérdezhetnek a termékekről.

Végeredmény
A Microsoft Teams ezen alkalmazásával sikerült jelentősen csökkenteni a költségeket, egyszerűen adaptálható megoldást hoztunk létre újabb boltok esetében is. A legjobb szakemberek állnak a frontvonalon, ezért nőt a vásárlók elégedettsége, a partnerünk pedig közvetlen, valós piaci információkat tud gyűjteni a vevőitől.

A kihívás
A modern szemléletű könyvelő iroda különösen pörgős munkát végez, nagynevű megbízókkal, így lehetővé kellett tenni, hogy bárhol, bármikor képesek legyenek dolgozni és biztonságosan tárolni adataikat.

Felhasznált Microsoft megoldások
Cégünk feladata az volt, hogy a Home Office-ba kényszerült kolléganők zökkenőmentesen, ugyanúgy el tudják látni feladatukat vidékről is, valamint együtt tudjanak dolgozni külsős megbízottakkal is. A kiépítéshez egyértelműnek tűnt a Microsoft Azure szolgáltatás kialakítása, hiszen korábban többször volt áramszünet vagy a fizikai szerverrel gond, ami miatt napokon át nem tudtak dolgozni. Ez adóbevallások idején különösen veszélyeztette a munkát és hírnevet. A kollégák fájljaikat és megbeszéléseiket a Microsoft 365 segítségével oldják meg.

Végeredmény
Gyors kiépítés és betanulás. Alacsonyabb költségek ésállandó elérhetőség. A kollégák a Microsoft Teams segítségével szinkronban vannak, mintha egy helyen dolgoznának. Ez a cég már nem is tart fenn irodát a munkavégzés miatt, hiszen bárhol bármikor tudnak dolgozni távolról.

A kihívás
Megbízónk élelmiszeripari beszállító, közel 10 Mrd HUF árbevétellel, német anyavállalat magyar leánya. Minden létező élelmiszerbiztonsági előírás vonatkozik rá, valamint az anyavállalat szigorú megtérülési számításokhoz köt egy–egy fejlesztési projektet, beruházást. A cég korábban Excel táblázatokban próbálta nyilvántartani a projektjeit, és mappa rendszerben, e-mailekben tárolta a kapcsolódó számításokat, dokumentumokat.

A hatósági előírások miatt fontos lett volna látni, hogy az egyes beruházások átadása, gépek termelésbe állítása előtt minden felelős vezetői (tűz-, munkavédelem, élelmiszerbiztonsági stb.) és hatósági (katasztrófavédelem, NÉBIH stb.) jóváhagyással rendelkeznek-e. A kapcsolódó dokumentumok állandó kikeresése és a projekt állapotának frissítése, ellenőrzése, a kollégák kiértesítése rengeteg energiát igényelt, sok hibát és mulasztást okozott.

Felhasznált megoldás
Power Platform alapokon (Power Apps és Power Automate) építettünk egy applikációt, amely a tervezett projekteket több lépésben vitték végig a jóváhagyási folyamaton a draft státusztól a megvalósulásig. Minden lépésben e-mail értesítőt kap, akinek a következő lépésben dolga van az adott igénnyel, a projektgazda pedig folyamatosan látja hol tart az adott projekt. A beépített emlékeztetők és az applikáció nyitóoldalán elhelyezett Feladataim képernyő segítenek, hogy puszta feledékenységből senki ne hátráltasson egy projektet.
Fontos szempont volt még:

  • minden munkatárs a szerepkörének megfelelő adatokat, képernyőket és gombokat lásson csak
  • bárhonnan elérhető legyen a megoldás, amit a Power Platform alapból tud
  • az Azure AD kínálta biztonságot hozza
  • minél szervesebben használja a cég meglévő Office 365 környezetét és szolgáltatásait Exchange Online levélküldés az értesítésekhez

Végeredmény

A megoldással garantálni lehet, hogy csak azok a projektek indulhatnak elő, amelyek minden kalkulációval és jóváhagyással rendelkeznek. Minden berendezés rendelkezik az összes szükséges engedéllyel az indulása pillanatában. A projektekhez tartozó dokumentumok, engedélyek egy helyen elérhetők, közvetlenül a projekt adatlapjából egy kattintással.

Jelentősen sikerült csökkenteni az egyes projekt lépések közötti várakozási időt azáltal, hogy mindenki azonnal értesül arról, ha teendője van. A projekt történetből pontosan kiolvasható, hogy mikor, ki, mit csinált. A megoldásban a projektek – alprojektek kezelése is támogatott, ami korábban elképzelhetetlen volt. A projektgazdák élete is egyszerűsödött: pontos szabályok mentén dolgozhatnak; folyamatosan látják, hol tart az igényük, szükség esetén kit kell figyelmeztetni. A használat első évében több mint 200 projekt 14 000 000 EUR értéket meghaladóan futott át a rendszeren.

A kihívás
Olyan platformot kellett találnunk, ami már ismerős volt a „Jamie Oliver” termékeket forgalmazó cég alkalmazottainak. Pár napon belül kellett kiváltanunk a közel tíz éves Linux szervert és az állandóan szakadozó VPN kapcsolatot. A bevezetendő új technológiák gyors betanulást jelentsenek a kollégák számára is akár Mac gépeken is.

Felhasznált Microsoft megoldások

Cégünk feladata az volt, hogy a magyar és romániai lokációkon dolgozó kollégákat a lehető leggyorsabban és legbiztonságosabban összekössük. A kiépítéshez teljesen logikusnak tűnt a Microsoft 365 szolgáltatás, hiszen évek óta ebben a környezetben dolgoznak, a fájlokat, találkozókat, brosúrákat biztonságosan meg lehetett osztani.

Végeredmény
Villámgyors kiépítés és kényelmes működés. Alacsonyabb IT költségek. A különböző telephelyek a Microsoft Teams segítségével állandóan szinkronban vannak, mintha egy helyen dolgoznának.

A kihívás
Cégünk rendkívül szoros határidővel kapott felkérést egy informatikai oktatási környezet kialakítására. A junior rendszergazda képzéshez 1 héten belül kellett olyan környezetet biztosítanunk, ahol a 100 Windows és Linux szerver napi újrakonfigurálására és az alaphelyzet visszaállítására bármikor lehetősége van az oktatóknak a szokásos adminisztratív lehetőségek mellett.

Felhasznált megoldás
VMware virtualizációs környezetet használtunk az oktatási infrastruktúra kialakításához.

Végeredmény
A projekt végére mind az oktatóktól, mind a hallgatóktól azt a visszajelzést kaptuk, hogy sokkal stabilabb és egyben rugalmasabb környezetben és infrastruktúrán végezték a képzés zárórészét, mint korábban, amikor mindenki a saját gépén futtatta szervereket.

A kihívás
Tekintettel tevékenységének kritikus jellegére, az állami szférában dolgozó Holdingnak olyan technológiai megoldásra volt szüksége, amely lehetővé teszi az ország 12 pontján dolgozó 500 munkavállalója számára, hogy bárhonnan végezhessék munkájukat.

Felhasznált Microsoft megoldások
A Holding a Microsoft 365-öt és a Microsoft Azure-t választotta, amely robusztus képességeket kínál, miközben megfelel a szükséges szabályozásoknak. Emellett a Microsoft Teams, a Windows Virtual Desktop és a Surface eszközökbe is befektettek, hogy az alkalmazottak rendkívül biztonságos, folyamatos, zökkenőmentes hozzáférést biztosítsanak az információkhoz és az SAP rendszerhez.

Végeredmény
Villámgyors kiépítés, központosított adatelérés. Alacsonyabb költségek és hatékonyabb üzemeltetés (2 fő rendszergazda). A kevesebb számú e-mailek használata miatt csökkent a biztonsági fenyegetés is. Az adatok nem a lokális gépeken tárolódnak.

A kihívás
A modern szemléletű könyvelőiroda különösen pörgős munkát végez nagynevű megbízókkal, így lehetővé kellett tenni, hogy bárhol, bármikor
képesek legyenek dolgozni és biztonságosan tárolni adataikat.

Felhasznált Microsoft megoldások
Cégünk feladata az volt, hogy a COVID vírus miatt Home Officera kényszerült kolléganők zökkenőmentesen, ugyanúgy el tudják látni feladatukat vidékről is. A kiépítéshez egyértelműnek tűnt a Microsoft Azure szolgáltatás kialakítása, hiszen korábban gyakran volt áramszünet vagy a fizikai szerverrel gond, ami miatt napokon át nem tudtak dolgozni. Ez adóbevallások idején különösen veszélyeztette a munkát és hírnevet. A kolléganők fájljaik kezelését és megbeszéléseiket most már a Microsoft 365 segítségével oldják meg.

Végeredmény
Gyors kiépítés és adaptáció. Alacsonyabb költségek és állandó elérhetőség. A kolléganők a Microsoft Teams segítségével interaktívan együtt tudnak működni, mintha egy helyen dolgoznának. Sőt azon gondolkodnak, hogy az irodát lemondják.

A kihívás
A Győri Római Katolikus Egyházmegye iskoláiban egy modernebb tanítási környezet megteremtését tűzték ki célul: olyan hosszútávon működő, modern és interaktív megoldást kerestek az osztálytermekbe, amely elősegítheti a hallgatók és a tanárok közötti szorosabb együttműködést.
Felhasznált Newline megoldás
Az iskola és az egyházmegye átnézve a piaci alternatívákat, azért döntött végül a Newline mellett, mert a magas minőség és teljesítmény mellett ez volt a legmegfelelőbb választás a költségvetés szempontjából is. A diákok motiválásának érdekében 26 db Newline TRUTOUCH TT-7519RS interaktív táblát telepítettek. Többek között azért esett a választás erre a modellre, mert a TRUTOUCH RS sorozat képes akár 20 érintési pont egyidejű kezelésére, lehetővé téve a diákok és a tanárok számára, hogy egyidejűleg dolgozzanak.
Végeredmény
A tanárok sikeresen integrálták a Newline interaktív tábláit a tanmenetükbe, melynek eredményeképp a diákokat könnyebben bevonhatják a tanórák történéseibe.

A kihívás
Cégünk feladata az volt, hogy a korábbi, elavult IT technológiákat, így egy nagyon régi Linux szervert, a gyakran szakadozó VPN és fájlelérést, a sokszor elvesző POP3 levelezés hibáit megszűntessük, továbbá a csoportmunkát fájdalommentesen bevezessük és megvalósítsuk. Mindezt tisztán a Microsoft 365 technológiáival, megoldásaival és az „ Adopt And Change ” módszer segítségével valósítottuk meg, 100 felhasználóra szabva.

Felhasznált Microsoft megoldások

A különböző helyeken dolgozó belsős munkavállalókat és külsős tanácsadókat oktatásokkal készítettük fel, majd a Microsoft 365 alkalmazásaival és a Microsoft Teams segítségével „kötöttük össze”, mintha egy helyen dolgoznának, kikerülve a VPN és fájlelérés viszontagságait, mégis az adatokat biztonságban tartva.

Végeredmény
Gyors kiépítés és bevezetési idő. A kollégák minden feladatukat el tudják látni a bevezetett „univerzumban”. Azt is elmondták, hogy a járványhelyzetet üzletileg igencsak megsínylették volna a régi eszközök használatával.

A kihívás
Nemzetközi élelmiszeripari vállalatként többek között levesek, szószok, erőlevesek, fűszerek, olasz előételek (antipasti), desszertek és készételek gyártására és értékesítésére specializálódott a cég. Kereskedői országszerte állandó mozgásban vannak és folyamatosan kapcsolatban kell állniuk a budapesti irodával, egymással, a raktárokkal.

Felhasznált Microsoft megoldások
A cég a Microsoft 365-öt és a Microsoft Azure-t választotta, amely profi képességeket kínál, miközben megfelel a szükséges adatvédelmi szabályozásoknak. Emellett a Microsoft Teams, és Azure Virtual szervereket is bevetettük, hogy az alkalmazottak rendkívül biztonságos, folyamatos és zökkenőmentes hozzáférést kapjanak az információkhoz és az ERP rendszerhez.

Végeredmény
Gyors kiépítés, központosított adatelérés, bárhonnan, bármikor. Az adatok folyamatosan biztonságban vannak. Alacsonyabb és kiszámíthatóbb költségeket kaptak és hatékonyabb üzemeltetést. A kevesebb számú e-mailek használata miatt csökkent a biztonsági fenyegetés is.

A kihívás
A feladatunk az volt, nem mellesleg a COVID miatt is, hogy partnercégünk infrastruktúját a lehető legnagyobb mértékben modernizáljuk, digitalizáljuk és lehetővé tegyük számára a távmunkát. A kiépítéshez ez alkalommal is logikusnak tűnt a Microsoft Azure WVD szolgáltatás kialakítása valamint a Microsoft 365 teljes körű használata, hogy bármilyen külső esemény ellenére is a kollégák zökkenőmentesen tudjanak dolgozni.

Felhasznált Microsoft megoldások
A különböző lokációkat a lehető leggyorsabban és legbiztonságosabban kellett összekötnünk. Ehhez a Microsoft Azure szolgáltatást vetettük be, hiszen a vidéken és külföldön dolgozó kollégák nem vehették figyelembe, hogy mondjuk a budapesti szerverszobában épp nem volt internetelérés vagy áram.

Végeredmény
Gyors kiépítés és bevezetés. A cégnek nem kellett beruháznia egy teljesen új és költséges klaszterrendszerbe. Innentől havi költség alapon tudják működtetni rendszerüket. A kollégák a Microsoft Teams segítségével állandóan szinkronban dolgozhatnak, és bárhonnan elérhetik az SAP rendszert is.

A kihívás
Az egyedi informatikai fejlesztésekkel foglalkozó cég három irodával rendelkezik az országban. A távoli telephelyek miatt a csapatmunka nehézkessé vált számukra. Ezen kívül az egyre gyakoribb nemzetközi megkeresések miatt a legtöbb ügyféllel már online tartják a kapcsolatot a fejlesztés teljes folyamatában.
Felhasznált Newline megoldás
A piaci alternatívák gondos átvizsgálása után esett a választás a Newline interaktív kijelzőire. A 65”-os kijelző a modern műszaki specifikációjának köszönhetően rendkívül pontos, érintésalapú bevitelre képes. A megfelelő felhasználás elősegítésére a megjelenítő rendelkezik beépített feldolgozó egységgel és egy személyre szabott operációs rendszerrel, ami több extra funkciót is tartalmaz, mint például a jegyzetelő és rajzoló funkció.
Végeredmény
A Newline használatával a telephelyek közötti aktuális meetingek átláthatóbbakká váltak, és az ügyfelekkel is produktívabb tárgyalásokat tudnak immár véghezvinni.

NE MARADJon LE SEMMIRŐL SEM!

Iratkozzon fel hírlevelünkre!





Várjon! NE MARADJON LE SEMMIRŐL SEM!

Iratkozzon fel hírlevelünkre!