A kihívás
A modern szemléletű könyvelőiroda különösen pörgős munkát végez nagynevű megbízókkal, így lehetővé kellett tenni, hogy bárhol, bármikor
képesek legyenek dolgozni és biztonságosan tárolni adataikat.
Felhasznált Microsoft megoldások
Cégünk feladata az volt, hogy a COVID vírus miatt Home Officera kényszerült kolléganők zökkenőmentesen, ugyanúgy el tudják látni feladatukat vidékről is. A kiépítéshez egyértelműnek tűnt a Microsoft Azure szolgáltatás kialakítása, hiszen korábban gyakran volt áramszünet vagy a fizikai szerverrel gond, ami miatt napokon át nem tudtak dolgozni. Ez adóbevallások idején különösen veszélyeztette a munkát és hírnevet. A kolléganők fájljaik kezelését és megbeszéléseiket most már a Microsoft 365 segítségével oldják meg.
Végeredmény
Gyors kiépítés és adaptáció. Alacsonyabb költségek és állandó elérhetőség. A kolléganők a Microsoft Teams segítségével interaktívan együtt tudnak működni, mintha egy helyen dolgoznának. Sőt azon gondolkodnak, hogy az irodát lemondják.
- Szolgáltatás
3 fős könyvelőiroda digitális átalakítása
- Termékek és szolgáltatások: Microsoft 365, Microsoft Teams, Microsoft Virtual Desktop
- Lokáció: Magyarország
- Támogató partner: Hallenbeck It Services Kft.