4 fős adótanácsadó iroda digitális átalakítása

A kihívás
A modern szemléletű könyvelő iroda különösen pörgős munkát végez, nagynevű megbízókkal, így lehetővé kellett tenni, hogy bárhol, bármikor képesek legyenek dolgozni és biztonságosan tárolni adataikat.

Felhasznált Microsoft megoldások
Cégünk feladata az volt, hogy a Home Office-ba kényszerült kolléganők zökkenőmentesen, ugyanúgy el tudják látni feladatukat vidékről is, valamint együtt tudjanak dolgozni külsős megbízottakkal is. A kiépítéshez egyértelműnek tűnt a Microsoft Azure szolgáltatás kialakítása, hiszen korábban többször volt áramszünet vagy a fizikai szerverrel gond, ami miatt napokon át nem tudtak dolgozni. Ez adóbevallások idején különösen veszélyeztette a munkát és hírnevet. A kollégák fájljaikat és megbeszéléseiket a Microsoft 365 segítségével oldják meg.

Végeredmény
Gyors kiépítés és betanulás. Alacsonyabb költségek ésállandó elérhetőség. A kollégák a Microsoft Teams segítségével szinkronban vannak, mintha egy helyen dolgoznának. Ez a cég már nem is tart fenn irodát a munkavégzés miatt, hiszen bárhol bármikor tudnak dolgozni távolról.

Felkeltettük az érdeklődését?

Kiváncsivá tettük?

NE MARADJon LE SEMMIRŐL SEM!

Iratkozzon fel hírlevelünkre!





Várjon! NE MARADJON LE SEMMIRŐL SEM!

Iratkozzon fel hírlevelünkre!