A kihívás
Cégünk feladata az volt, hogy az országosan 200+ helyszínen működő, a hét minden napján valósan 24 órában működő cégcsoport korábbi, saját szervereken futó és VPN-en keresztül elérhető levelezési és egyéb együttműködési megoldásait olyan korszerű felhős megoldásokra cseréljük a közel 500 munkatárs számára, amelyekkel nem csak a céges levelezés és csoportmunka válik hatékonyabbá és stabilabbá, de a távoli munkavégzés sem jelent akadályt senkinek.
Felhasznált megoldás
Mindezt a Microsoft 365 technológia kizárólagos alkalmazásával valósítottuk meg a teljes cégcsoportot felölelő bevezetési és migrációs projekt keretében. Az országosan 200-nál is több helyen dolgozó közel 500 munkatársat a Microsoft 365 alkalmazásokkal és Microsoft Teams-szel kötöttük össze, egyszerre biztosítva a cégcsoporton belüli teljeskörű hozzáférést az adatokhoz és a biztonságos adattárolást is.
Végeredmény
Gyors és hatékony projektvégrehajtás, aminek eredményeképpen a munkatársak zökkenőmentesen állhattak át az új rendszerek használatára. A visszajelzések alapján a járványhelyzet miatt bevezetett korlátozásokat is könnyebben tudták kezelni a cégen belül az egyik napról a másikra problémamentesen bevezetett távmunkának köszönhetően, amelynek technológiai alapjait az M365 projekt fektette le.