A kihívás
Cégünk feladata az volt, hogy a közel 500 felhasználóval országosan több telephelyen működő vállalkozás Microsoft Windows 7/10-re és M365-re épülő informatikai környezetében a sok mobileszközön és ezen túlmenően sok távmunkában kapcsolódó munkatárs számára biztosítja a teljeskörű üzemeltetést és rendszertámogatást az elvárt magas rendelkezésre állás mellett.
Felhasznált megoldás
A projekt során ITIL alapú folyamatok mentén alakítottuk ki az IT eszközök (laptop, desktop, monitor, nyomtató, telefon, stb.) teljeskörű üzemeltetési rendszerét, amelynek alapját egy modern ticketing rendszer képzi.
Végeredmény
A projekt végére egy stabilan működő, irodai és távmunkát egyaránt támogató informatikai környezetet kapott az ügyfél. A kialakított rendszerben az esetlegesen felmerülő problémákat gyorsan, szakszerűen és átláthatóan, nyomon követhetően hárítjuk el. Az új alkalmazások és funkciók bevezetése gyorsabb és hatékonyabb, egységes és jól érthető kommunikáció mellett történik. A cég számára a mindennapi munkavégzés informatikai környezetének üzemeltetési költségei átláthatóak, tervezhetőek és alacsonyabbak, mint korábban belső üzemeltetésben voltak.