Rendszertámogatás és üzemeltetés egy közel 500 fős vállalatnál

A kihívás
Cégünk feladata az volt, hogy a közel 500 felhasználóval országosan több telephelyen működő vállalkozás Microsoft Windows 7/10-re és M365-re épülő informatikai környezetében a sok mobileszközön és ezen túlmenően sok távmunkában kapcsolódó munkatárs számára biztosítja a teljeskörű üzemeltetést és rendszertámogatást az elvárt magas rendelkezésre állás mellett.

Felhasznált megoldás
A projekt során ITIL alapú folyamatok mentén alakítottuk ki az IT eszközök (laptop, desktop, monitor, nyomtató, telefon, stb.) teljeskörű üzemeltetési rendszerét, amelynek alapját egy modern ticketing rendszer képzi.

Végeredmény
A projekt végére egy stabilan működő, irodai és távmunkát egyaránt támogató informatikai környezetet kapott az ügyfél. A kialakított rendszerben az esetlegesen felmerülő problémákat gyorsan, szakszerűen és átláthatóan, nyomon követhetően hárítjuk el. Az új alkalmazások és funkciók bevezetése gyorsabb és hatékonyabb, egységes és jól érthető kommunikáció mellett történik. A cég számára a mindennapi munkavégzés informatikai környezetének üzemeltetési költségei átláthatóak, tervezhetőek és alacsonyabbak, mint korábban belső üzemeltetésben voltak.

Felkeltettük az érdeklődését?

Kiváncsivá tettük?

NE MARADJon LE SEMMIRŐL SEM!

Iratkozzon fel hírlevelünkre!





Várjon! NE MARADJON LE SEMMIRŐL SEM!

Iratkozzon fel hírlevelünkre!