Teljes Home Office és SAP elérés egy 20 fős cégnél

A kihívás
A feladatunk az volt, nem mellesleg a COVID miatt is, hogy partnercégünk infrastruktúját a lehető legnagyobb mértékben modernizáljuk, digitalizáljuk és lehetővé tegyük számára a távmunkát. A kiépítéshez ez alkalommal is logikusnak tűnt a Microsoft Azure WVD szolgáltatás kialakítása valamint a Microsoft 365 teljes körű használata, hogy bármilyen külső esemény ellenére is a kollégák zökkenőmentesen tudjanak dolgozni.

Felhasznált Microsoft megoldások
A különböző lokációkat a lehető leggyorsabban és legbiztonságosabban kellett összekötnünk. Ehhez a Microsoft Azure szolgáltatást vetettük be, hiszen a vidéken és külföldön dolgozó kollégák nem vehették figyelembe, hogy mondjuk a budapesti szerverszobában épp nem volt internetelérés vagy áram.

Végeredmény
Gyors kiépítés és bevezetés. A cégnek nem kellett beruháznia egy teljesen új és költséges klaszterrendszerbe. Innentől havi költség alapon tudják működtetni rendszerüket. A kollégák a Microsoft Teams segítségével állandóan szinkronban dolgozhatnak, és bárhonnan elérhetik az SAP rendszert is.

Felkeltettük az érdeklődését?

Kiváncsivá tettük?

NE MARADJon LE SEMMIRŐL SEM!

Iratkozzon fel hírlevelünkre!





Várjon! NE MARADJON LE SEMMIRŐL SEM!

Iratkozzon fel hírlevelünkre!